2009. október 22., csütörtök

Ilyen nincs... (és mégis van)

Nagy az Isten állatkertje.
Jelenésem volt egy afféle nagyfőnöknél, és kicsit tartottam a dologtól, mert az volt az érzésem, hogy nem igazán kedvel, meg eleve kiszámíthatatlan természetű, a megbeszélésen meg viszonylag sok múlott (volna).
Nincs értelme leírni a részleteket, de olyan szinten kiborított, hogy még este is remegtem az idegtől. Megalázott, meghazudtolt, megvádolt, és még sorolhatnám. Szerencsére kibírtam bőgés nélkül. Azt bizonygatta, hogy egy bizonyos dokumentumból világosan kiderül, hogy a Holdat el lehet fogyasztani késsel-villával (nem, nem ezt, de kb. ennyi értelme volt annak is, amit ő mondott, és a valósághoz is pont ennyi köze volt), és azt magyarázta, hogy ha ez nekem nem világos, akkor komoly gondok vannak. Mindezt általánossággal, egyetlen szál konkrétum nélkül (értsd: még érvelni se lehetett, mert nem volt mivel szemben). Az már csak hab a tortán, hogy közben nem egy olyan kapitális hülyeséget mondott, amivel konkrétan elárulta, hogy egyébként meg fogalma sincs egy csomó dologról, amiről épp beszélünk.
A gond ott van, hogy az illető nem megkerülhető, és innentől kezdve elég valószínű, hogy el vagyok vágva. Hát mindegy, majd lesz valahogy. Azt mondjuk nem tudom, hogy ehhez, hogy bárkivel így viselkedjen az ember, mi kell. Felfoghatatlan.

3 megjegyzés:

  1. Hülyékkel nem szabad vitatkozni, mert lehúznak a saját szintjükre, és ott legyőznek a rutinjukkal. :-))))
    Kitartás, átérzem, amit írtál, az ilyenektől nekem is agyhúgykövem lesz, a tehetetlenségtől meg dührohamom, de próbáld meg nemszétidegelni magad.
    Én anno ha nagyon hülyékkel kerültem össze munka kapcsán és kikerülhetetlen volt az együttlét, mindig ilyen bridzsitdzsonszos dolgokat képzeltem az illetőről magamban, hogy otthon biztos a felesége tangájában lengeti a tökeit a tükör előtt, mikor senki se látja, meg elképzeltem, hogy elszegényedik, a kukában turkál, és én nagylelkűen adok nei egy ötszázast, és egész jól elszrakoztam agyvérzés helyett.
    Vigyázz a kiscsajra, a remegős ideg neki se túl jó, érzik ám már ott bent is, amikor én anno fogorvosnál voltam még a legnagyobbal terhesen, és nagyon fájt és féltem, utána még fél napig azon paráztam, hogy nem mozog a gyerek, mert összehúzta magát kicsire és meg se nyikkant estig. :-)))

    VálaszTörlés
  2. :DDD, egyébként az egészen biztos, hogy valami ilyenkor van a háttérben és a szexualitáshoz is egészen biztosan köze van, mégpedig szerintem szadista/szub között ingadozik az ember (közéletben, munkában szadista)...

    VálaszTörlés
  3. Chipie, hát ez kész :DDDDD kétszer olvastam el, hangosan röhögve! vizuális típus vagyok. És asszem az első mondatod felvésem magamnak, ínségesebb időkre :)))) Szóval köszönöm, nagyon jól esett!!
    Cpandacsoki: inkább nem szeretnék az illető fejébe látni :P

    VálaszTörlés